۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷

گل محمدی در نشست خبری:

احساسم می‌گوید بازی با سایپا جذاب می‌شود/ بحث سوشا را نمی‌شود باز کرد

احساسم می‌گوید بازی با سایپا جذاب می‌شود/ بحث سوشا را نمی‌شود باز کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه هر مسابقه برای وی حکم یک فینال را دارد، گفت: سایپا یکی از پدیده‌های لیگ امسال است و احساسم می گوید فردا شاهد بازی جذابی با این تیم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیم های نفت تهران با سایپا که بعد از ظهر امروز جمعه در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار داشت: سایپا یکی از پدیده‌های لیگ امسال بوده و بازیکنان جوان و دونده ای دارد. سایپا با برنامه کار می کند و احساسم می‌گوید شاهد بازی فنی و جذابی خواهیم بود.

وی افزود: برای بازی فردا خوشبختانه محروم نداریم و فقط مهرداد اولادی مصدوم است. سایر بازیکنان سرحال و آماده اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت درباره وضعیت سوشا مکانی و اخراج دروازه بان تیمش تاکید کرد: بحث سوشا، بحث خانوادگی و درون تیمی است و نمی شود آن را باز کرد. با توجه به مسائل پیش آمده روز یکشنبه آینده کمیته انضباطی باشگاه تشکیل جلسه می دهد و این باشگاه است که در نهایت تصمیم می گیرد چه اتفاقی رخ دهد. من نظراتم را به باشگاه گفتم و حالا باشگاه باید یک تصمیم عاقلانه و خوب بگیرد که هم به نفع مکانی باشد و هم به نفع خود باشگاه.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر توقف استقلال و تراکتورسازی و ایجاد یک فرصت خوب برای تیم نفت برای افزایش فاصله اش با این تیم ها گفت: من زیاد به جدول نگاه نمی‌کنم چون هر بازی برای من حکم یک فینال را دارد. بازی با سایپا هم سخت و فینال‌گونه است و گرفتن امتیاز آن برای ما حساس است. ما انگیزه زیادی داریم که سال خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم بازیکنانمان در بازی فردا هم خودشان باشند.

وی در خصوص اینکه آیا امسال به کسب سهمیه آسیایی فکر می کند، یا خیر؟گفت: ما عملکرد نسبتا خوبی در هشت بازی گذشته داشتیم، ولی فعلا شروع لیگ است و نمی‌شود قاطعانه گفت برای سهمیه می جنگیم. بازی‌های سخت ما باقی مانده و قضاوت در این باره زود است، ولی به آینده امیدواریم و می توانیم امسال حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال نفت تهران و سایپا فردا شنبه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2134620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha